ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

مقاله ترجمه شده با عنوان آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity

عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

دسته: اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٨

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.


چکیده ترجمه:

هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.

طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.

یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.

کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.

اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.

کلمات کلیدی: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی

مقالات مشابه

  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
    عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری دسته: آزمون ارشد بازدید: 3 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 541 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 این فایل را می توانید با قیمت 2000 تومان دانلود کنید عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری عوامل موثر بر ارزش ویژه…
  • پاورپوینت برند (نام تجاری)
    دانلود پاورپوینت با موضوع برند (نام تجاری)، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، برند، برندینگ، موارد استفاده از برند، نام گذاری برند، اهمیت برند برای مشتریان، روش های برندسازی، علل شکنندگی برند... دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی این فایل را می توانید با قیمت 6000 تومان دانلود کنید برند برند برتر برند سازی برندینگ…
  • بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و…
    چکیده ، مقدمه، منابع،پرسشنامه، فهرست، تمام فصول دسته: مدیریت بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 5427 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 166 این فایل را می توانید با قیمت 30000 تومان دانلود کنید بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاههای زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه ی نام و نشان…
  • تحقیق بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد…
    دانلود تحقیق در مورد بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه نام و نشان تجاری، در قالب doc و در 170 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: 1-1) مقدمه، 1-2) بیان مسأله دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی این فایل را می توانید با قیمت…
  • ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از…
    فایل «ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری» را می توانید با قیمت 18500 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان…
  • مقاله مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی
    دانلود مقاله در مورد مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی، در قالب فایل word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، نام تجاری، مدیریت نام تجاری، بیانیه مأموریت، تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی، تدوین راهبرد نام تجاری، ابعاد نام دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی این فایل را می توانید با قیمت 5700 تومان دانلود کنید مدیریت نام…