ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

مقاله ترجمه شده با عنوان ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach

عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

دسته: بازاریابی – اقتصاد – اجتماعی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۵

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.


چکیده ترجمه:

هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.

واژه های کلیدی:

لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی

بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از ۴٠٠ میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، ٢٠٠۴). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال ٢٠٠٧ به اطلاع عموم رسیده است) و بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد.

عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، ٢٠٠۵).

مقالات مشابه

  • ترجمه مقاله عوامل موثر درخرید مارک های تجاری لوکس…
    فایل «ترجمه مقاله عوامل موثر درخرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی» را می توانید با قیمت 14500 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فرصت به عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی…
  • ترجمه مقاله isi عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک…
    هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است که در زمینه کیف های دستی است حدود…
  • ترجمه مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
    فایل «ترجمه مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی» را می توانید با قیمت 19500 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی دسته: اقتصاد فرمت…
  • تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در…
    چکیده ، مقدمه، منابع،پرسشنامه، سه فصل اول دسته: مدیریت بازدید: 3 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 256 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 78 این فایل را می توانید با قیمت 20000 تومان دانلود کنید تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را در خرید کالاهای لوکس برند، مدیریت برند، کالای لوکس چکیده ، مقدمه، منابع،پرسشنامه، سه فصل اول…
  • ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز
    فایل «ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز» را می توانید با قیمت 12800 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان تکامل و آینده بازاریابی محیطی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده:…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به…
    دسته: اقتصاد فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 این فایل را می توانید با قیمت 12000 تومان دانلود کنید عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری فروشگاه ساز فایل همکاری در فروش فایل مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده رشته مقاله ترجمه شده اقتصاد وضعیت مصرف عوامل اجتماعی عوامل شخصیتی نگرش…