ترجمه مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا ، سنگاپور و چین

مقاله ترجمه شده با عنوان اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونیك در آمریكا ، سنگاپور و چین.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China

عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

دسته: اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٣٢

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.


چکیده ترجمه:

این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند.

کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین

١- مقدمه

اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند. از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود دارد، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد. مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد، از قبیل امنیت و خصوصی بودن. هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند. ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا، دارد. به منظور کاهش موانع، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش وفاداری مشتری توسعه دهند.

اعتماد مصرف کننده جنبه ای مهم از تجارت الکترونیک می باشد و شناخت سوابق و پیامدهای آن یک کمک مقدماتی برای دلایل ذیل می باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را برای شناخت اهمیت نسبی عوامل مؤثر در اعتماد قادر می سازد. درک این عوامل نقش مهمی را در تدبیر کردن

مقالات مشابه

  • جذب مشتری در تجارت الکترونیک
    جذب مشتری در تجارت الکترونیک دسته: مدیریت بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 280 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 83 این فایل را می توانید با قیمت 8300 تومان دانلود کنید جذب مشتری در تجارت الکترونیک جذب مشتری در تجارت الکترونیک فهرست مطالب عنوان صفحه -1) مقدمه..................... 2-2) تجارت الكترونیك.......... 2-2-1) تعریف تجارت الكترونیك.. 2-2-2) انواع تجارت الكترونیكی. 2-2-3)…
  • تحقیق جذب مشتری در تجارت الکترونیک
    دانلود تحقیق در مورد جذب مشتری در تجارت الکترونیک، در قالب doc و در 81 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تجارت الکترونیک، تعریف تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیکی، مراحل تجارت الکترونیکی، اجزاء تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازرگانی این فایل را می توانید با قیمت 7400 تومان دانلود کنید جذب مشتری در تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک…
  • ترجمه مقاله رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت
    فایل «ترجمه مقاله رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت» را می توانید با قیمت 9000 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان درک رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Understanding the Relationship between Cynicism and Trust عنوان فارسی مقاله: درک رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت…
  • ترجمه مقاله بررسی نقش اعتماد در اشتراک دانش درون…
    فایل «ترجمه مقاله بررسی نقش اعتماد در اشتراک دانش درون سازمانی» را می توانید با قیمت 17000 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان اشتراک دانش و اعتماد به سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge Sharing and trust in Organizations عنوان فارسی مقاله: اشتراک دانش و اعتماد به سازمان ها دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده
    فایل «ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین» را می توانید با قیمت 12800 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری…
    فایل «ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله» را می توانید با قیمت 16500 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه كسی وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom…