ترجمه مقاله فعل و انفعال بین ارتباطات موثر وتعارض بین فردی درتاثیر بررضایت

ارتباط موثر در سطوح شخصیتی نقش مهمی در توسعه بلند مدت رابطه خریدار و فروشنده دارد ، اما روند ارتباطات بین فردی ممکن است با توجه به تعامل رویکرد بین دو طرف تعارض ایجاد کند مطالعه حاضر با هدف بررسی تأثیر متقابل بین ارتباط موثر و در گیری بین فردی بر رضایت را بررسی می کند که سطح بالایی از ارتباط موثر با تاثیر منفی در رضایت نه تنها کاهش می یابد ، بلکه

دسته: مقالات ترجمه شده isi

بازدید: 3 بار

فرمت فایل: docx

حجم فایل: 412 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 18

ترجمه مقاله فعل و ...


  • ترجمه مقاله فعل و انفعال بین ارتباطات موثر وتعارض بین فردی درتاثیر بررضایت
  • ارتباطات بیشترهمیشه بهترنیست؟
  • فعل و انفعال بین ارتباطات موثر
  • تعارض بین فردی درتاثیر بررضایت
  • دانلود مقاله
  • مقالات ترجمه شده
  • مقاله خارجی مدیریت

ارتباطات بیشترهمیشه بهترنیست؟

فعل و انفعال بین ارتباطات موثر وتعارض بین فردی درتاثیر بررضایت

More communication is not always better

The interplay between effective communication and interpersonal conflict in influencing satisfaction

ارتباط موثر در سطوح شخصیتی نقش مهمی در توسعه بلند مدت رابطه خریدار و فروشنده دارد ، اما روند ارتباطات بین فردی ممکن است با توجه به تعامل رویکرد بین دو طرف تعارض ایجاد کند. مطالعه حاضر با هدف بررسی تأثیر متقابل بین ارتباط موثر و در گیری بین فردی بر رضایت را بررسی می کند که سطح بالایی از ارتباط موثر با تاثیر منفی در رضایت نه تنها کاهش می یابد ، بلکه تاثیر مثبت آن را مورد هجوم قرار می دهد. اطلاعات حاصل از داده های به دست آمده از 298 پایلوت نشان داد که افزایش ارتباط موثر ، اثرات منفی تعارض در رضایت را کاهش داده ، اما اثرات مثبت تعارض کار بر رضایت نیز کاهش می دهد. بنابراین، ارتباطات موثر برای بهبود رضایت خریداران مفید است، اما در زمان تعارض کار، همراه با سطوح پایین تعارض ، یک فاکتور بسیار مهم در بهره وری موثر، ارتباطاتاست.

مقدمه:

در یک رابطه بلند مدت مابین خریدار وفروشنده طبیعت این رابطه با تکیه بر هنجارها و ارزش های مشترک رقم می خورد. ارتباطات نقش بسیار حیاتی در توسعه ی روابط دارد . و همچنین برای توسعه ی ارزش ها و برای هماهنگی فعالیت وبه اشتراک گذاشتن آنها مهم است. علاوه بر این در برقراری ارتباطات نشان داده شده است که افزایش رضایت خریدار باعث افزایش اعتماد به نفس فروشنده و صداقت او می شود. به عنوان یک نتیجه می توان گفت که این اتفاق هزینه ی معامله را کاهش می دهد. رابطه طولانی مدت بین خریدار وفروشنده اهمیت ویژه ای در ارتباطات دارد به این معنی که درجه وکیفیت تبادل اطلاعات بالا رفته ودر حقیقت کلید این موضوع می باشد. ارتباط موثر می تواند توسعه ی مشترک چشم اندازها وکاهش ریسک وکاهش عدم اطمینان را دربرداشته باشد. همچنین انتظارات را منطقی وسوء تفاهم هارا از بین می برد. در رابطه با منابع روابط مابین خریدار وفروشنده برخی تحقیقات در دو سطح سازمانی وشخصی گزارش شده است. که در نتایج آنها برقراری ارتباط موثر به طور قابل توجهی کیفیت رابطه بافروشنده مانند اعتماد،تعهد ورضایت را تحت تاثیر قرار داده است. بااین حال این روند ممکن است دارای تعارض هایی نیز باشد. به طور خاص می توان گفت که تفاوت در دیدگاه ها، ایده ها ونظرات وجود دارد. که نوعی تعارض فردی به حساب می آید. تحقیقات نشان داده است که ارتباطات کمک موثری در حل وفصل اختلافات وکاهش تعارضات منفی در خربدار می کند. این به آن معنا نیست که میزان زیاد ارتباط موثر همیشه همراه با کاهش درگیری های بین فروشنده وخریدار می باشد.

مقالات مشابه

  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات…
    دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 100 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 این فایل را می توانید با قیمت 15000 تومان دانلود کنید ارتباطات موثر خریدار وفروشنده فعل و انفعال بین ارتباطات فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده مقالات ترجمه شده انجام ترجمه مقاله مقاله ترجمه شده رشته مدیریت دانلود مقاله اصلیخرید این فایل ……
  • مقایسه ارتباطات بین فردی در کلاسهای حضوری و مجازی
    فایل «مقایسه ارتباطات بین فردی در کلاسهای حضوری و مجازی» را می توانید با قیمت 5000 تومان دانلود کنید موضوع: مقایسه ارتباطات بین فردی در کلاسهای حضوری و مجازی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: این تحقیق تحت عنوان بررسی مقایسه ارتباطات بین فردی در کلاسهای حضوری و مجازی را در دانشگاه مورد بررسی قرار می‌دهد با توجه به اینکه…
  • ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند…
    قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست…
  • ترجمه مقاله بررسی عوامل موثر بر اثربخشی ارتباط و رضایت…
    هدف اصلی این مقاله ارزیابی هوش احساسی بهمراه بازده انگیزش ارتباط مدیران در بانک کشاورزی ایران میباشدمدیریت استراتژیک نقش مهمی را در رفتار استراتژیک مدیران و کارمندان در ارگانها ایفا می کند دسته: مقالات ترجمه شده بازدید: 5 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 314 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 9 این فایل را می توانید با قیمت 6500 تومان دانلود…
  • تعیین رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی-2
    تعیین رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی دسته: علوم انسانی بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 425 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 266 این فایل را می توانید با قیمت 26500 تومان دانلود کنید تعیین رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی تعیین رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مقدمه دانشگاه به عنوان یك عامل اجرایی در…
  • ترجمه مقاله بررسی ثبات روابط در پیوستگی زنجیره تامین
    فایل «ترجمه مقاله بررسی ثبات روابط در پیوستگی زنجیره تامین» را می توانید با قیمت 14500 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان ثبات روابط و عملکرد رابطه ای در زنجیره تامین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Relational stability and alliance performance in supply chain عنوان فارسی مقاله: ثبات روابط و عملکرد رابطه ای در زنجیره تامین…