پروژه CRM و مشتری مداری

هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتری مداری و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: CRM و مشتری مداری

دسته: حسابداری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات پروژه: ٣٩

جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید


بخشی از مقدمه:

مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.

گر چه ممکن است مفاهیم مدیریت ارتباط مشتری به انسانهای اولیه و اولین معاملات بین انسانها برگردد, اما اصطلاح CRM از نیمه دهه ١٩٩٠ پدید آمد. CRM یک راهکار تجاری از طریق نرم افزار و فنونی است که برای کمک بیشتر به مدیریت موثر ارتباطات مشتری که در کانالهای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط شده اند. می باشد . بر اساس پیش بینی های اعلام شده در سالهای آینده بیش از ٢٠ میلیارد دلار در بکار گیری فن آوری CRM, علاوه بر آنچه تا کنون هزینه شده, هزینه خواهد شد.

پس این سوال پیش می آید که CRM چیست که این همه سرمایه گذاری و توجه را به خود جلب نموده است. البته به دلیل گستردگی مفاهیم CRM شاید تعریف هر متخصص و مشاوری از CRM متفاوت باشد.

مدیریت ارتباط مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرآیندهای فروش و خدمات می گردد. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثرتر ارتباط مشتری می شوند. CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن آوری استفاده می کند دارای رهبری, استراتژی و فرهنگ درستی است.

امروزه آشنایی با اصطلاحاتی از قبیل eCRM CRM,E-commerce, E-Business,Web و امثال آنها نشانه حضور فکری و آگاهی در جامعه امروز و عصر اطلاعات است. CRM یا مدیریت ارتباط مشتری یک فن آوری ضروری برای اداره و توسعه سازمانهای خدماتی و تولیدی است. مدیریت ارتباط مشتری خود به نوعی یک محیط جدید است و در دنیای هیاهوها و واقعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ضمنا به سرعت در حال رشد است. ارتباط با مشتری چیز جدیدی نیست

مقالات مشابه

  • مقاله مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
    دانلود مقاله با موضوع مدیریت دانش در ارتباط با مشتری، در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، جریان های دانش در فرآیند CRM، مدیریت دانش مشتری، نقشه فرآیند CRM، چارچوب پیشنهادی... دسته بندی: مدیریت » مدیریت دانش این فایل را می توانید با قیمت 1000 تومان دانلود کنید مدیریت…
  • پاورپوینت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
    دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، انواع سیستم های اطلاعاتی، هدف از CRM، مزایای CRM، عوامل شکست پروژه های CRM، دسته بندی: مدیریت » مدیریت مشتری این فایل را می توانید با قیمت 6000 تومان دانلود کنید سیستم های…
  • ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار…
    فایل «ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی» را می توانید با قیمت 14500 تومان دانلود کنید مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.…
  • مدیریت پرتفولیوی پروژه و موفقیت آن با تلفیق و…
    مدیریت پرتفولیوی پروژه و موفقیت آن با تلفیق و درگیرسازی مشتری به عنوان واسطه، در قالب پی. دی. اف و در 22 صفحه، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت پرتفولیوی پروژه و یکپارچه سازی مشتری، مدیریت پرتفولیوی پروژه، ادغام مشتری در سطح پروژه، یکپارچه سازی مشتری در سطح پرتفولیو از مشتری واحد به پرتفولیوی مشتری، مدیریت دسته بندی: مدیریت » مدیریت پروژه…
  • مدیریت ارتباط با مشتری
    دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 254 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 این فایل را می توانید با قیمت 14500 تومان دانلود کنید CRM eCRM ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی فروشگاه ساز فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در…
  • بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری
    بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری دسته: علوم انسانی بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 59 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 این فایل را می توانید با قیمت 3400 تومان دانلود کنید بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری…